I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 18 October 2011

setiap usaha pasti mendapat kejayaan....

haha..salam...hehe
jom kita renungkan..
kenapa aku cakap mcm tu...hehe

ok2..
aku selalu cuba usaha sesuatu yang mustahil bagi aku...
for example:
masa aku tadika...
aku tak pandai membaca..
aku pn putus asa...tapi mak aku cakap...
usaha lagi, mesti dapat...
wah....(teruja gler), 'MESTI' berjaya...
aku pn usaha2....dan akhirnyer aku berjaya..hee :) sweet kan???(tak pasal2)

kebanyakan orang telah mengalami perkara cam aku tu..hehe
jadi semua usaha akan mendapat kejayaan..kita naik tangga ke tingkat 4 pn, merupakan satu kejayaan...tu usaha kita..hargailah....manusia ada akal untuk memilih kejayaan mereka..jadi, teruskan usaha dan ciptalah kejayaan....hehe
wassalam n jangan putus asa walaupun sekali..teruskan...
yakinlah pada diri n jangan ikut org lain...ikt hati kita..
theres a will, theres a way... :)

No comments:

Post a Comment