I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 10 October 2011

benci sampai bila???

salam...
wah!!!tajuk penuh emosi..hehe
takde laaa...aku cume nak cite skt...

1...2....3....
ok, cite nyer macam ni...
aku ada seorg kwn...aku mmg jarang marah org tapi kalo aku marah..mmg ada sebab...
hehe, nak jadi ke cite nye..
hari tu, aku dah laa nk exam final lg, nak simpan duit lagi pastu ada plak problem ngan kwn yg tak selesai..(muke stress)
kawan aku tu tak tahu aku menyimpan rasa, mgkn aku tak nak pressure dye...(baik sgt aku)
tapi last2, aku plak pressure...
aku nak jumpe dia sblm exam sbb aku ni slagi xsettle masalah..fokus utk study akn terganggu..
aku dah ckp kat dia aku nak jmpe dia lusa...
dia cakap ok je..
aku pn dpt laa fokus skt sbb pkr, masalah ni pasti akn selesai nanti..
hehe
esokkan harinyer...
aku call dia..
aku ckp..esok aku nk jmpe dia..
kita settle kn masalah kita cara elok..(muke happy)
tapi dia ckp dia tak boleh esok..
aku pon rase la agak stress sbb pkr aku dah laa nak exam lusa..esok tak dapat jumpe dia..camne aku nk study ni..(muke agak bengang)
huh..aku masih sabar...
dia ckp, kita settlekn skrg..
aku pn wat la SUPERSAVER MAXIS...lama nak ckp ni..mase tu kul 12...
aku ckp2 ngan dia scara elok pada awalnyer tp bengang tu masih ada laa sbb tak dapat jumpe..
kita ni kalo nak terang sesuatu kna jmpe...mane ada cikgu terangkan ilmu pada anak murid dia melalui call..
sbb manusia akn lebih fokus apabila melihat..
oleh kerana itu, aku jadi agak kasar laa menerang..huh(agak silap laa...)
tgah2 aku terang tu...dia boleh tido..dah laa pakai kedit aku(aku sggp sbb aku nak fokus exam dgn harapan masalah akn settle)
kan aku dah cakap..aku kna jumpe dia..kalo tak..tgok laa dia dah tido..huh(muke stress giler)
bila dia tido..aku dgn pressure exam lagi nak study + duit takde sgt(dahla aku korban duit utk call)..huh
mmg sedih laa...aku pon marah laa dia dgn tahap kemarahn 80%....ermmm..aku tak patut marah dia tp mgkn mase tu pressure + setan...mmg berapi laa satu badan..
habis marah2..dia pn ckp nak tido, tido laa...aku dah tak larat nk ckp...(muke letih campur sedih)
hanya Allah yg tahu hati aku mase tu..huh :'(
aku pn off call...aku g ambil wuduk....solat2 sunat skt..biar Allah bg petunjuk...
solat tu boleh tenangkan jiwa..InsyaAllah..
jiwa aku dah tenang skt mase 2..aku pn pkr..aku nk maafkn dia laa..walaupn dia wat aku cam kayu..
bagi aku memaafkn kwn tu lbih baik daripada menyimpan dendam n kutuk2..
aku mmg gila wat camtu tapi aku tahu apa aku wat...setiap manusia akn melakukan dosa...tp sekurang-kurangnya, kita maafkn org lain, InsyaAllah mereka akn maafkn kita.. :)
bagi aku..aku tak benci dia...walaupn skrg dia sgt benci aku sampai dia blocked aku dalam mukabuku..
siapa lah aku utk halang org membenci aku...btw...i think it is better for me to look forward..hehe :) thanks my friend because give me a chance to friend with u..i'm a legend in your life....

No comments:

Post a Comment