I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 22 May 2011

apa kelebihan kita???

kelebihan kita???
apa ehhhh???
pernahkah anda terfikir???
ok2...hari ni ada satu kejadian yang membuatkan aku terus terfikir tentang hal tu...
tanpa aku sedari..hehe, harap ianya dapat membuka mata kamu semua..hehe

ok2...
hari neh aku ikut kawan aku ke cybercafe...
dye nak maen game secara on9..dye nak maen ngan kawan dye yang lagi satu..
org panggil kawan dye blackzafan...
jadi..aku cuma ikut je, xmaen..blackzafan neh xlaa terer sgt maen game tu tp dye sangat berusaha..
haha..korang mesti xfahamkan??? apa kaitan blackzafan ngan tajuk post neh..
ok2..satu2..tu baru pengenalan....

satu perkara yang aku tertarik ngan blackzafan nehh...
dye akan slalu mencabar org laen utk berlawan ngan dye dalam setiap permainan untuk majukan dirinya...
bayangkan laa...dye xkenal pon mamat kat sebelah dye..tiba2 dengan muka selambe..dye ajak fight..hehe...korang sume pernah x, ajak org yg lgsg xkenal utk fight dalam sesuatu game????
hah, kalo xpernah..perkara tu yg membuatkan aku kagum pada kelebihan blackzafan yg berani mencabar org laen..korg berani ke buat camtu????...hehe

habis pasal blackzafan....
aku nak ulas plak kelebihan yang ada pada seseorg..hah
cube korg kaji..
adakah seorg yg selalu mendapat nombor satu dalam akademik boleh menjadi nombor satu dalam sukan di peringkat kebangsaan dan dye juga seorg ketua murid di sekolah..pernahkah anda jumpa org seperti itu???
maksud aku semua kelebihan dan kehebatan terdapat pada dirinya..dan tiada yang dapat tandingi...
hah??? susahkan???
begitu juga blackzafan...dye tidak bernasib baik dalam akademik tp aku percaya dye boleh berjaya dalam bidang laen, memandangkan usahanya yg xkenal erti malu untuk belajar...

so, kawan2...
jika anda tiada bakat seperti kawan anda yg laen..pasti anda akan ada bakat atau kelebihan pada sesuatu yg laen..
jangan bimbang kerana Allah selalu berlaku adil pada hambaNya...
hehe..Allahualam...
dan ingatlah selagi seseorg manusia itu hidup, masih mengalir rezeki Allah kepada mereka...
dan jika anda selalu bernasib malang..Allah pasti jadikan anda seorg yg bernasib baik kelak...yakinlah Allah maha pengasih dan maha pemberi...ok
wassalam..

No comments:

Post a Comment